تولید با کارگر و کارفرما محقق می‌شود

استاندار همدان با اشاره به اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیروهای متخصص است، گفت: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان جوان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه‌‌ کارگری، اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو بال سخت‌کوش تولید و هر دو حائز اهمیت هستند تا تولید محقق شود.

استاندار همدان با بیان اینکه کارگران مایه‌ مباهات و افتخار جامعه هستند، افزود: انقلاب‌ اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیروهای متخصص است، بیان کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه عرصه‌ جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران‌اسلامی نیست، گفت: جهش‌ها و حرکات بزرگی در طول تشکیل نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی علیرغم چالش‌ها و تحریم‌های ظالمانه شکل گرفته است.

استاندار همدان با بیان اینکه امام‌خمینی(ره) و مقام‌معظم‌رهبری تلاش کردند کشور را از آسیب‌ها و مشکلات دور نگاه دارند، در پایان خاطرنشان کرد: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهيم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.