سید مجتبی حسینی:

مهم ترین فرآيند مدیریت دانش در عرصه های مدیریتی تجربه نگاری و انتقال آن به مدیران جوان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: مهم ترین فرآيند مدیریت دانش در عرصه های مدیریتی تجربه نگاری و انتقال آن به مدیران جوان است.

به گزارش همدان جوان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در جلسه مدیریت دانش در جمع مدیران و کارشناسان امور اقتصادی گفت: تجربه نگاری و انتقال تجربه از مغازه کاری و آزمون و خطاهای محاسباتی سازمان جلوگیری می‌کند.

وی افزود: یکی از علومی که در دو دهه اخیر بوجود آمده است و به تصمیم سازی درست در عرصه های مدیریتی کمک بسزایی می کند مدیریت دانش است.

حسینی ادامه داد: اگر کارمندی که در سازمانی مشغول به فعالیت است بازنشسته شود باید طی تجربه نگاری دارایی های فکری او را به دارایی های سازمانی تبدیل کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اظهار کرد؛: برای در اختیار داشتن فکر و دانش کارمندانی که مدت زمان طولانی در سازمانی مشغول به فعالیت بوده اند نیاز به بستر سازی مناسبی هستیم تا این دارایی ها را ثبت و نگه داری کنیم تا به کارمندان جدید منتقل گردد.

وی اضافه کرد: انتظار این است که مدیران و کارشناسان امور اقتصادی تجربه های کارشناسی خود را در سامانه تعریف شده به اشتراک بگذارند.